ΕΡΕΙΘΙΑΝΟΥΣΙΚΑ ΤΙΤΙΒΙΣΜΑΤΑ

Με αφορμή τους στόχους της ενότητας 21 της Γλώσσας της Β΄ τάξης «οι μαθητές να διαβάζουν και να ακολουθούν χρήσιμες οδηγίες» και «να δίνουν οδηγίες προφορικά και γραπτά» συνδυάζοντάς τους με τις γιορτές του Πάσχα ασχοληθήκαμε με τη ζαχαροπλαστική. Διαβάστε τι έγραψαν. (Το κείμενο είναι μια σύνθεση από αυτά που έγραψαν τα παιδιά στα τετράδιά τους)    (Κ. Κολάκη-δασκάλα Β΄ τάξης)

Χτες στην τάξη μας είχαμε μια ιδέα: να πάμε στη βιβλιοθήκη και να κάνουμε ένα ρεβανί για τους δασκάλους και για την τάξη μας.

Βάλαμε τα υλικά πάνω στο τραπέζι. Μετρήσαμε το σιμιγδάλι, το αλεύρι, τη ζάχαρη, το νερό.

Η κυρία έβαλε σιμιγδάλι σε ένα περίεργο «ποτήρι» με μοχλό και το ανοιγόκλεινε και το σιμιγδάλι έπεφτε στη λεκάνη. Κάναμε το ίδιο και με το αλεύρι.

Βάλαμε 1 κούπα ψιλό σιμιγδάλι, 1 κούπα αλεύρι, λίγο ξύσμα λεμονιού, λίγο αλάτι και 1 βανίλια για μυρωδιά και τα βάλαμε όλα μέσα σε μία λεκάνη και τα ανακατέψαμε.

Σε μια άλλη λεκάνη βάλαμε 6 αυγά, τα ανακατέψαμε με 1 κούπα ζάχαρη και τα χτυπήσαμε με το μίξερ μέχρι να ασπρίσουν τα αυγά και να γίνουν μία κρέμα.

Ρίξαμε το αλεύρι και το σιμιγδάλι μέσα στα αυγά.

Όταν ήταν έτοιμο το μείγμα το ρίξαμε στο ταψί που ήταν αλειμμένο με βούτυρο.

Πριν κάνουμε το σιρόπι έπρεπε να πάμε στο Ολοήμερο για να το ψήσουμε στον καινούργιο φούρνο που δώρισε ο Σύλλογος Γονέων στο σχολείο.

Το βάλαμε στο φούρνο που τον είχε ανάψει για να ζεσταθεί η κυρία Στάσα και το αφήσαμε να ψηθεί.

Είχε χτυπήσει κουδούνι για έξω, για διάλειμμα.

Μόλις μπήκαμε μετά το διάλειμμα μέσα στην κουζίνα μοσκοβολούσε.

Μετά γυρίσαμε στη Βιβλιοθήκη για να κάνουμε το σιρόπι.

Βάλαμε μέσα στο τσουκάλι 2 ½ κούπες ζάχαρη και 2 ½ κούπες νερό και έγινε άσπρο νερό. Το άσπρο νερό το βάλαμε στο μάτι της κουζίνας για να βράσει. Μέσα ρίξαμε φλούδες από λεμόνι. Το αφήσαμε 5 λεπτά να βράσει, ρίξαμε μέσα 2 κουταλιές χυμό λεμονιού και 2 κουταλιές φρέσκο βούτυρο και το αφήσαμε να βράσει ακόμα 5 λεπτά.

Βγάλαμε το ταψί από το φούρνο και το σιροπιάσαμε.

Η κυρία έριχνε το σιρόπι, το ρεβανί το ρουφούσε και η κυρία έβαζε ακόμα περισσότερο.

Το αφήσαμε στο σχολείο για να το φάμε την επόμενη μέρα.

Η κυρία είπε πως μπορούμε να το φάμε με παγωτό.

Β΄ τάξη (10-4-2014)

 

Στις 25 Μαρτίου οι μαθητές του 2ου Δημοτικού Σχολείου Βροντάδου πραγματοποίησαν παράσταση για να τιμήσουν αυτή τη σημαντική ημέρα και για την Ελλάδα αλλά και για την Χίο. Διάβασαν ποιήματα και κείμενα τιμώντας τους ανθρώπους που πολέμησαν στον Πόλεμο της Ανεξαρτησίας του 1821. Χόρεψαν και τραγούδησαν παραδοσιακά ελληνικά τραγούδια και χορούςμπροστά σε γονείς, σε δασκάλους και σε φίλους τους .

Ειδικότερα, η τάξη πραγματοποίησε θεατρική παράσταση για να μας θυμίσει τη στιγμή που οι Έλληνες νικήσαν τους Τούρκους στο Πόλεμο της Ανεξαρτησίας.

Οι μαθητές ετοίμαζαν αυτό το γεγονός για πολύ καιρό, με πρόβες και απομνημόνευση ρόλων, μαθαίνοντας τα βήματα των χορών και τα τραγούδια. Συμμετείχαν τα παιδιά της Ε΄ τάξης και Δ΄ τάξης.


   

On 25th of March the students of the Second Primary School of Vrontados did performances to commemorate this important day for Chios and for Greece. They read poems and texts honoring the people who fought in the Independence War. They danced and sung in front of their parents, teachers and friends the traditional Greek songs and dances, like the παραδοσιακός.

In particular, the students from the 6th class also prepared a theatre play remembering the moment when the Greeks beat the Turks in the Independence War.

The students have prepared this event during a long time, rehearsing with the teachers and memorizing dance steps, songs and lines for the theatre.

Τετ15Ιουν201104:58

Με αφορμή την επίσκεψη της Ε΄τάξης στη Νέα Μονή


 

Η Α τάξη μέσα από το μάθημα της Φυσικής Αγωγής δημιούργησε με σωματικά σχήματα όλα τα γράμματα του αλφάβητου.Τα παιδιά πειραματίστηκαν φτιάχνοντας με το σώμα τους πρωτότυπα σχήματα ,με φαντασία και δημιουργικότητα συνεργάστηκαν με τους συμμαθητές τους και κιναισθητικά έφτιαξαν τα γράμματα.Στην συνέχεια διάβασαν το παραμύθι της Στέλλας Μιχαηλίδου «ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΟΥ ΡΟ» και δραματοποίησαν σκηνές από το κείμενο που αναφέρεται στην προσπάθεια το ΡΟ να μπει πρώτο στο αλφάβητο.

ΦΤΙΑΞΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ( Επιμέλεια: Λουίζα Μιχαλακοπούλου)


Η Γ Τάξη του σχολείου μας στα πλαίσια του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής δημιούργησαν ή έκαναν παραλλαγές σε ομαδικά παιχνίδια . Οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες και κάθε ομάδα δημιούργησε ένα παιχνίδι, που περιλάμβανε την ονομασία του ,τον αριθμό των παικτών, το υλικό που χρειάζεται το παιχνίδι  τους όρους και τους κανονισμούς .

Αν σε ενδιαφέρει διάβασε περισσότερα 

Υποκατηγορίες