Αγωγή Υγείας

222 κλήσεις σε 50’ οι μικροί μαθητές τροχονόμοι

Για μία ημέρα τροχονόμοι έγιναν οι μαθητές της έκτης δημοτικού του  2ου δημοτικού σχολείου Βροντάδου, μοιράζοντας κλήσεις σε οδηγούς που παραβίαζαν τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας.  Τα παιδιά συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία του Διοικητή της Τροχαίας Χίου  Γιάννη  Αραμπατζή και στα πλαίσια του προγράμματος κυκλοφοριακής αγωγής που εκπονούν με τον δάσκαλό τους Μαν. Τσαγκάτο, βρέθηκαν στο κέντρο της πόλης και στα πρώτα είκοσι λεπτά βεβαίωσαν πάνω από 30 κλήσεις για κράνος και ζώνη ασφαλείας. (πηγή: politischios.gr)

Ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού: Η μέρα αυτή έχει μπει πια για τα καλά στη ζωή μας. Θεατρικά δρώμενα, ζωγραφική, συνθήματα κατά της βίας, τραγούδια κι άλλα πολλά περιλαμβάνονται στις δράσεις κατά της σχολικής βίας. Το σημαντικότερο είναι όμως η ειρηνική επίλυση των διαφορών, η αποδοχή του διαφορετικού να γίνει βίωμα σε καθημερινή πρακτική. Να είναι τρόπος ζωής!!! Κι αυτό είναι δύσκολο καθώς απαιτεί συνεργασία και ταύτιση απόψεων και στάσεων πολλών φορέων (οικογένειας, σχολείου, πολιτείας). Να θυμόμαστε πάντα ότι: ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΕ ΕΜΑΣ!!!

Οι δράσεις μας γι αυτήν την ημέρα παρουσιάζονται ΕΔΩ!!!

Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας : Έκφραση των συναισθημάτων μέσα από τις κινήσεις.

Τάξη Β΄- Υπεύθυνη εκπαιδευτικός : Λουίζα Μιχαλακοπούλου

{besps}ag_yg_louiza_010_sm{/besps}

 

Παρουσίαση μαθητών: Ζήτάμε από τα παιδιά να μας πει το καθένα το όνομά του χρησιμοποιώντας κινήσεις .

Συζήτηση για το σώμα μας: Το σενάριο με την ΛΙΛΙΚΙΑ

Αναγνώριση των μερών του σώματός μας (ζέσταμα)

Αναγνώριση των επιπέδων (ψηλά - χαμηλα, αριστερά - δεξιά, εμπρός - πίσω)

Κλήρωση Ομάδων

Συναισθήματα: Ζητάμε από τους μαθητές να μας εκφράσουν κινητικά συναισθηματικές καταστάσεις ( λύπη, θυμός, φόβος, αγάπη).

Παιχνίδι: Σε ομάδες τα παιδιά παρουσιάζουν τις λέξεις που έχουν.

Συζήτηση: Πώς νιώθω το σώμα μου, όταν λυπάμαι, φοβάμαι, θυμώννω, αγαπώ.

Παρουσίαση Σεναρίου: οι μαθητές ακούν μία ιστορία και την εκφράζουν κινητικά.

Χρώματα και Συναισθήματα: Ζητάμε από τα παιδιά να μας που ποια χρώματα θα αντιστοιχούσαν στα παραπάνω συναισθήματα : ( Λύπη - Μαύρο, Θυμός - Κόκκινο, Φόβος - Γκρί, Αγάπη - Ροζ)

Κίνηση με μαντίλια: Με τα αντίστοιχα χρώματα τα παιδιά εκφράζουν το συναίσθημα της ομαδας τους σε σχέση με την κατάσταση και το χρώμα.

Παράγονες της κίνησης: Βάρος, Χρόνος, Χώρος, Ροή.

Παιχνίδι με το μπαλάκι χρησιμοποιώ μόνο χέρια, μόνο πόδια.

Κατηγορίες δράσης - σχέσεις: Κοντά - Μακριά, Επαφή με τα μάτια, Περιβάλλον χωρίς να αγγίζω, Άγγιγμα.

Συζήτηση- συμπέρασμα - αξιολόγηση.

ΑΞΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ

Τάξη Δ, στα πλαίσια του προγράμματος Αγωγής Υγείας


Από τους μαθητές/μαθήτριες της Δ τάξης και τους εκπαιδευτικούς Τσατσαρώνη Μαρία, Βούλγαρη Κων/νο και την υποστήριξη της υπεύθυνης Αγωγής Υγείας Ταναίνη Σοφίας





Πεμ29Οκτ200915:35