Τρι7Δεκ201011:21

Στο μάθημα της Γλώσσας της Γ΄ Δημοτικού «Η φίλη  μας  η Αργυρώ», σελ. 32, το διαβάσαμε πολύ προσεκτικά  μέσα στην τάξη, μιλήσαμε για τα άτομα με κινητικά προβλήματα, καθώς επίσης και πόσο δύσκολη θα  ήταν η προσβασιμότητα γι? αυτά στο σχολείο μας .
Στη συνέχεια δραματοποιήσαμε τον κάθε στίχο του ποιήματος υπό τον ήχο ενός μικρού τυμπάνου. Συζητήσαμε σε τι μοιάζουμε και σε τι διαφέρουμε με την Αργυρώ. Καταλήξαμε ότι τελικά δεν είμαστε και τόσο διαφορετικοί?
Χωριστήκαμε σε 4 ομάδες. Δύο ομάδες ανέλαβαν να  εντοπίσουν μέσα στο ποίημα  τα ρήματα που δηλώνουν «τι κάνει» η Αργυρώ, μία άλλη ομάδα τις λεξούλες που αναφέρονται στα συναισθήματα του μικρού κοριτσιού και η τελευταία ομάδα ασχολήθηκε με τις λέξεις τις σχετικές με το χαρακτήρα  της . Στη συνέχεια προσπαθήσαμε να αποδώσουμε μέσω της ζωγραφικής όλες αυτές τις λέξεις. Στο τέλος η κάθε ομάδα παρουσίασε τη δουλειά της μέσα στην τάξη.
Τα παιδιά  έφεραν στο σχολείο κάρτες που είχαν ζωγραφίσει άτομα με αναπηρίες. Έβγαλαν φωτογραφίες σήματα, ράμπες και χώρους που έχουν δημιουργηθεί για να διευκολύνουν τη ζωή των ατόμων   με κινητικά προβλήματα στην πόλη της Χίου και του Βροντάδου. Έφεραν πληροφορίες από το διαδίκτυο για οργανισμούς που υποστηρίζουν αυτά τα   άτομα. Όλα τα παραπάνω τα εκθέσαμε στη γωνιά της «Περιοδικής έκθεσης» της τάξης μας.
Παρακολουθήσαμε βίντεο από το σχολείο Ποντστάβοβα της Πολωνίας ,με το οποίο συνεργάζεται το σχολείο μας σε πρόγραμμα Comenius,  και είδαμε πώς εκεί τα παιδιά με κινητικά προβλήματα είναι πλήρως ενταγμένα μέσα στο σχολείο και συμμετέχουν στα μαθήματα όπως οι υπόλοιποι μαθητές.
Διαβάσαμε το βιβλίο «Η φίλη μας η Αργυρώ» και παράλληλα ζωγραφίζαμε και ακούγαμε μουσική.
 Τέλος  η συγκεκριμένη ενότητα  εξετάζει τα ρήματα Ενεργητικής και Παθητικής φωνής στον Ενεστώτα. Σε μία φωτοτυπία που υπήρχε το ρήμα ζεσταίνω και ζεσταίνομαι σε όλα τα πρόσωπα , συμπληρώσαμε τις καταλήξεις κολλώντας μαλλί στη θέση του κάθε γράμματος.