Τάξεις

ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ ΦΥΛΛΟ ΣΤΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΩΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΠΟΣΑ 

Για να ανοίξετε τις ασκήσεις πατήστε πάνω στο link.

Τετ1Απρ202006:29

Επανάληψη

Για να ανοίξετε τις ασκήσεις πατήστε πάνω στο link.

Τετ1Απρ202006:04

Επανάληψη 

Για να ανοίξετε την άσκηση πατήστε πάνω στο link.

Λίγη εξάσκηση ακόμα!

Για να δείτε την άσκηση ανοίξτε το παρακάτω link

Η άσκηση κάνει πάντα καλό!

Για τους μαθητές Γ΄- Δ΄- Ε΄- ΣΤ’

Αγαπημένα μου παιδιά γεια σας,

Πρώτα από όλα εύχομαι να είστε καλά στην υγεία σας εσείς και οι οικογένειες σας. Οι συνθήκες είναι τέτοιες που αναγκαστικά θα επικοινωνούμε από τον υπολογιστή. Παρόλο που   βιώνουμε πρωτόγνωρες   για όλους μας καταστάσεις ,να θυμάστε ότι κρατάμε πάντα την αισιοδοξία και το χαμόγελο μας. ΄΄ Μένουμε σπίτι΄΄ αλλά όχι στον καναπέ ή προσκολλημένοι σε μία οθόνη.

Γι αυτό το λόγο θα ήθελα να σας προτείνω μερικές απλές και κατανοητές ασκησούλες, που μπορείτε με σχεδόν καθόλου εξοπλισμό να τις κάνετε στο σπίτι, αξιοποιώντας δημιουργικά τον αρκετό ελεύθερο χρόνο σας. Θα μπορούσα να σας στείλω κάποιο πρόγραμμα γυμναστικής από το youtube αλλά νομίζω ότι θα ήταν καλύτερο ένα πρόγραμμα προσαρμοσμένο σε σας  και χωρίς την χρήση κάποιας οθόνης. Τα μόνα πράγματα που θα χρειαστούμε είναι ένα σχετικά άνετο χώρο, ένα στρώμα γυμναστικής και άνετα ρούχα. Βάλτε την καλή σας διάθεση και ξεκινάμε.

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με το απαραίτητο πάντα ζέσταμα

ΠΡΟΘΕΡΜΑΝΣΗ:

1΄ Επιτόπιο τρέξιμο (skipping) – στα τελευταία 10΄΄ ανεβάζουμε πόδια στο στήθος.

2΄Διατάσεις ( ξεκινάμε από τα πόδια – μέση- κορμός – χέρια – κεφάλι ). Στην κάθε διάταση μετράμε μέχρι το 20.

ΚΥΡΙΟ ΜΕΡΟΣ:

30΄΄ Επιτόπιο άλμα προσγείωση με τα δύο πόδια σε βαθύ κάθισμα.   ( STOP 30΄΄)

15 Κάμψεις   ( STOP 30΄΄)

15 Κοιλιακούς ( STOP30΄΄)

15 Ραχιαίους ( STOP 30΄΄)

1΄ Σανίδα ( STOP 30΄΄)

ΔΙΑΛΛΕΙΜΑ 2΄

1΄ ΄΄ ΚΑΡΈΚΛΑ΄΄ (Πλάτη - χέρια στον τοίχο, Πόδια λυγισμένα ορθή γωνία )

Επαναλαμβάνουμε το παραπάνω σετ 2 ακόμα φορές. Με τη διαφορά ότι στο 2Ο σετ το διάλλειμα ανάμεσα στις ασκήσεις θα είναι μικρότερο δηλ. 25΄΄. Στο τρίτο σετ ασκήσεων το διάλλειμα θα είναι 20΄΄.

ΑΠΟΘΕΡΑΠΕΙΑ:

Επαναλαμβάνουμε τις διατάσεις της προθέρμανσης.

ΠΡΟΣΟΧΗ:   Μην την αμελήσετε. Οι μύες σας θα σας ευγνωμονούν.

Νομίζω ότι για αρχή είναι ένα αρκετά εύκολο πρόγραμμα που μπορούν να το κάνουν όλοι. Οι περισσότερες ασκήσεις είναι για όλους γνωστές.

Ένα πολύ σημαντικό κομμάτι τώρα που ΄΄Μένουμε σπίτι΄΄ είναι και αυτό της διατροφής, για το οποίο θα μιλήσουμε σε επόμενη μας επικοινωνία.

Εύχομαι σε όλους και σε όλες αυτές τις ιδιαίτερες μέρες ψυχραιμία, δύναμη και αισιοδοξία. . Κρατείστε τον εαυτό σας όσο πιο δυνατό μπορείτε με καθημερινή άσκηση και σωστή διατροφή.

Να ξέρετε ότι μου λείπετε πολύ.

Ο γυμναστής σας

Υποκατηγορίες