Στα πλαίσια του μαθήματος  της Γλώσσας και της εκμάθησης   του γράμματος  Σ , αποφασίσαμε όχι μόνο να κόψουμε τη λέξη «σαλάτα» στα γράμματά της, ανασυνθέτοντάς την στο τετράδιό μας, αλλά  να κόψουμε και φρούτα για να φτιάξουμε φρουτοσαλάτα.  Έτσι κάναμε και Μελέτη μιλώντας για την υγιεινή διατροφή και τα φρούτα του φθινοπώρου. Τα παιδιά έφεραν καθαρισμένα και κομμένα φρούτα εποχής όπως ρόδι, μήλο, πορτοκάλι, αχλάδι και μανταρίνι , τα ανακατέψαμε με χυμό πορτοκαλιού σε ένα μπολ και μετά απολαύσαμε τη φρουτοσαλάτα μας! Μετά γράψαμε τη συνταγή μας για να μην την ξεχάσουμε. Γι’ αυτό  μετρήσαμε τα φρούτα από κάθε είδος ,τα υλικά που βάλαμε, ποια φρούτα ήταν περισσότερα ή λιγότερα και βάλαμε σε χρονική σειρά τις  οδηγίες της εκτέλεσης της συνταγής.  Κάναμε λοιπόν και Μαθηματικά!