Β΄ Τάξη

Ο εκφοβισμός και η βία (θυματοποίηση) είναι σοβαρό πρόβλημα στις σχέσεις των ανθρώπων. Γι? αυτό κι εμείς προβληματιστήκαμε αρκετά στην τάξη σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα.

Αρχικά παρακολουθήσαμε ως αφόρμηση το ακόλουθο ηλεκτρονικό παραμύθι:

http://www.slideshare.net/askapinaki/paramythi

Έπειτα ακολούθησε συζήτηση σχετικά με βιώματα των παιδιών. Τα παιδιά ανέφεραν κάτι δυσάρεστο που τους έχει συμβεί ή κάτι δυσάρεστο που παρακολούθησαν να συμβαίνει σε κάποιον άλλο καθώς και το πώς ένιωθαν σε κάθε περίπτωση.

Η κουβέντα εξελίχθηκε προσπαθώντας να βρούμε τις πιθανές αιτίες που ευθύνονταν για τις άσχημες συμπεριφορές καθώς και πιθανές λύσεις.

Ακολούθησε δραματοποίηση αυτοσχεδιασμός από τα παιδιά ( δε με παίζουν στο διάλλειμμα, μου μιλάνε άσχημα, αισθάνομαι μόνος και φοβάμαι ?. ) .

Τέλος για να θυμόμαστε αυτή την κουβέντα μας κατασκευάσαμε μια αφίσα με θέμα τον σχολικό εκφοβισμό.

https://www.youtube.com/watch?v=sE0nsOFPBxw&feature=youtu.be

Σαβ10Ιαν201509:27

Ημερολόγιο του 2015 έχετε αγοράσει; Όχι; Δεν πειράζει! Σας φτιάξαμε εμείς δύο ηλεκτρονικά ημερολόγια για να διαλέξετε.

1ο Ημερολόγιο:

http://data.axmag.com/data/201411/20141115/U103611_F312003/FLASH/index.html

2ο Ημερολόγιο:

http://data.axmag.com/data/201411/20141115/U103611_F312005/FLASH/index.html

Ξ ?. όπως ξιφίας ()

Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένας μικρούλης ξιφίας, ο Ξέρξης. Ο Ξέρξης ήταν χαριτωμένος και γλυκός, μόνο που είχε μια τεράστια μύτη. Οι συμμαθητές του στο σχολείο τον πείραζαν για τη μύτη του και τον έκαναν να στεναχωριέται. Μια μέρα όμως, που οι συμμαθητές του είχαν πιαστεί στα δίχτυα ενός ψαρά, αυτή η σουβλερή μύτη έσκισε τα δίχτυα και τους έσωσε όλους!

Στην τάξη μας, αφού διαβάσαμε το παραπάνω παραμύθι της Μαρίας Φραγκιά, θελήσαμε να κάνουμε «Ξιφιομαχίες!». Καθένας μας έφτιαξε τον δικό του ξιφία, μετά τους βάλαμε στη σειρά και νικητής βγήκε, όχι αυτός με τη μικρότερη, αλλά με τη μεγαλύτερη μύτη.Τελικά αυτό που οι άλλοι θεωρούν ελάττωμα πάνω μας ίσως να είναι το μεγαλύτερό μας προτέρημα!!!

Γεωμετρικά στερεά

Στο πλαίσιο του μαθήματος των Μαθηματικών προσπαθήσαμε να κατασκευάσουμε κύβους χρησιμοποιώντας το ανάπτυγμα που υπήρχε μέσα στο βιβλίο μας. Στη συνέχεια μας ήρθε μια ιδέα: να σχεδιάσουμε μόνοι μας τα αναπτύγματα της τετράγωνης πυραμίδας και του ορθογώνιου στερεού. Νομίζουμε ότι μας αξίζουν συγχαρητήρια γιατί αυτή η δραστηριότητα απαιτεί υπομονή και δεξιοτεχνία.

https://animoto.com/play/wan7m2guu6j3NIzqCVkXmA

Σας αρέσουν τα παραμύθια; Εάν ναι, μπορείτε να πατήσετε στους ακόλουθους συνδέσμους και να δείτε μερικά παραμυθάκια που γράψαμε εμείς.

«Η κυρ-Κακή, η κυρα-Καλή και οι δώδεκα μήνες»:

http://data.axmag.com/data/201501/20150104/U103611_F318873/FLASH/index.html

« Μια ιστορία για έναν αστροναύτη»

http://data.axmag.com/data/201501/20150104/U103611_F318874/FLASH/index.html

« Το ονειρεμένο ταξίδι του Γιαννάκη»:

https://storybird.com/books/-5638/?token=em3pab3h48

Μια μικρή γεύση από τους μικρούς συγγραφείς την ώρα της δημιουργίας:

https://animoto.com/play/P926n420LcbEC4I8ZcY5jQ

Άγγελοι μάγισσες και ξωτικά

λένε μαζί τα χρόνια πολλά!

Άγιος βασίλης και Χρόνος Παλιός

Πού είναι ο Καινούργιος ο Χρόνος αυτός;

Γέλια, τραγούδια, κέφι και γλέντι,

Καλικαντζάροι με ένα ντέφι.

Γιορτή της Δευτέρας λέγεται αυτό,

το πανηγύρι το τρελό!

Όλοι μαζί είπαμε ποιήματα

και για αντάλλαγμα χειροκροτήματα!

Ευχαριστούμε από καρδιάς

που είσαστε εδώ πάντα για μας.

Να ?σαστε όλοι πάντα καλά

μικροί και μεγάλοι μες στη χαρά.

Για δώρα να ?χετε πολλή ευτυχία

μα πάνω από όλα καλή υγεία!

Φωτογραφίες σε βιντεάκι (πατήστε εδώ!!!)

Παραμονή Πρωτοχρονιάς κι όλα είναι έτοιμα για την αλλαγή του χρόνου. Το χορευτικό των αγγέλων, τα δώρα των παιδιών, το έλκηθρο ? όλα έτοιμα. Το μόνο που λείπει είναι ο Καινούριος Χρόνος !!! Πού μπορεί άραγε να έχει εξαφανιστεί;

Σας περιμένουμε τη Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου στις 10:00 στη βιβλιοθήκη του σχολείου μας να λύσουμε μαζί με τη Β? Τάξη το μυστήριο?

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Τα παιδιά της Β? Τάξης θα έρθουν κανονικά το πρωί στο σχολείο και ντυμένα για την παράσταση. Μετά το τέλος της γιορτής καλό θα ήταν να αλλάξουν ρούχα καθώς το σχόλασμα θα γίνει κανονικά στις 12:25 και το ολοήμερο θα λειτουργήσει επίσης κανονικά. Μετά το τέλος της γιορτής οι γονείς μπορούν να παραμείνουν στο σχολείο για ενημέρωση από τη δασκάλα. Σας περιμένουμε με χαρά κι ανυπομονησία! Ελπίζουμε να απολαύσετε την παράστασή μας!

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Τα παιδιά της Β? Τάξης θα έρθουν κανονικά το πρωί στο σχολείο και ντυμένα για την παράσταση. Μετά το τέλος της γιορτής καλό θα ήταν να αλλάξουν ρούχα καθώς το σχόλασμα θα γίνει κανονικά στις 12:25 και το ολοήμερο θα λειτουργήσει επίσης κανονικά. Μετά το τέλος της γιορτής οι γονείς μπορούν να παραμείνουν στο σχολείο για ενημέρωση από τη δασκάλα. Σας περιμένουμε με χαρά κι ανυπομονησία! Ελπίζουμε να απολαύσετε την παράστασή μας!

Καλή αρχή! Καλή σχολική χρονιά! Επιστρέψαμε και φέτος στα θρανία μας με τις τσάντες και τα σχολικά μας έτοιμοι για μάθημα και ζουζουνιές. Τι λέτε, κάνουμε μια βόλτα στο σχολείο; Όποιος θέλει να ξεναγηθεί ας πατήσει τον ακόλουθο σύνδεσμο:

http://data.axmag.com/data/201410/20141008/U103611_F305547/FLASH/index.html

Ποιο είναι το αγαπημένο σας μάθημα; Σίγουρα δεν έχουμε όλοι το ίδιο. Σε άλλους αρέσει η Γλώσσα, σε άλλους τα Μαθηματικά ?. Εμείς για να μη μαλώνουμε αποφασίσαμε να «παντρέψουμε» μερικά μαθήματα και να κάνουμε εικαστικογεωμετρία! Δείτε τα αποτελέσματα:

https://www.youtube.com/watch?v=U2vsnmUcpAU&feature=youtu.be