Δραστηριότητες αφιερωμένες στην Παγκόσμια ημέρα ατόμων με αναπηρία με την επιμέλεια των εκπαιδευτικών του σχολείου μας Μιχαλακοπούλου Λουίζας και Ελένας Αποστολίας, τη Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2010, στην αυλή και στη βιβλιοθήκη με τη συμμετοχή όλων των παιδιών.