Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας : Έκφραση των συναισθημάτων μέσα από τις κινήσεις.

Τάξη Β΄- Υπεύθυνη εκπαιδευτικός : Λουίζα Μιχαλακοπούλου

{besps}ag_yg_louiza_010_sm{/besps}

 

Παρουσίαση μαθητών: Ζήτάμε από τα παιδιά να μας πει το καθένα το όνομά του χρησιμοποιώντας κινήσεις .

Συζήτηση για το σώμα μας: Το σενάριο με την ΛΙΛΙΚΙΑ

Αναγνώριση των μερών του σώματός μας (ζέσταμα)

Αναγνώριση των επιπέδων (ψηλά - χαμηλα, αριστερά - δεξιά, εμπρός - πίσω)

Κλήρωση Ομάδων

Συναισθήματα: Ζητάμε από τους μαθητές να μας εκφράσουν κινητικά συναισθηματικές καταστάσεις ( λύπη, θυμός, φόβος, αγάπη).

Παιχνίδι: Σε ομάδες τα παιδιά παρουσιάζουν τις λέξεις που έχουν.

Συζήτηση: Πώς νιώθω το σώμα μου, όταν λυπάμαι, φοβάμαι, θυμώννω, αγαπώ.

Παρουσίαση Σεναρίου: οι μαθητές ακούν μία ιστορία και την εκφράζουν κινητικά.

Χρώματα και Συναισθήματα: Ζητάμε από τα παιδιά να μας που ποια χρώματα θα αντιστοιχούσαν στα παραπάνω συναισθήματα : ( Λύπη - Μαύρο, Θυμός - Κόκκινο, Φόβος - Γκρί, Αγάπη - Ροζ)

Κίνηση με μαντίλια: Με τα αντίστοιχα χρώματα τα παιδιά εκφράζουν το συναίσθημα της ομαδας τους σε σχέση με την κατάσταση και το χρώμα.

Παράγονες της κίνησης: Βάρος, Χρόνος, Χώρος, Ροή.

Παιχνίδι με το μπαλάκι χρησιμοποιώ μόνο χέρια, μόνο πόδια.

Κατηγορίες δράσης - σχέσεις: Κοντά - Μακριά, Επαφή με τα μάτια, Περιβάλλον χωρίς να αγγίζω, Άγγιγμα.

Συζήτηση- συμπέρασμα - αξιολόγηση.