Τάξεις

{youtube}DATenFUo_S0{/youtube}

Στα πλαίσια του μαθήματος  της Γλώσσας και της εκμάθησης   του γράμματος  Σ , αποφασίσαμε όχι μόνο να κόψουμε τη λέξη «σαλάτα» στα γράμματά της, ανασυνθέτοντάς την στο τετράδιό μας, αλλά  να κόψουμε και φρούτα για να φτιάξουμε φρουτοσαλάτα.  Έτσι κάναμε και Μελέτη μιλώντας για την υγιεινή διατροφή και τα φρούτα του φθινοπώρου. Τα παιδιά έφεραν καθαρισμένα και κομμένα φρούτα εποχής όπως ρόδι, μήλο, πορτοκάλι, αχλάδι και μανταρίνι , τα ανακατέψαμε με χυμό πορτοκαλιού σε ένα μπολ και μετά απολαύσαμε τη φρουτοσαλάτα μας! Μετά γράψαμε τη συνταγή μας για να μην την ξεχάσουμε. Γι’ αυτό  μετρήσαμε τα φρούτα από κάθε είδος ,τα υλικά που βάλαμε, ποια φρούτα ήταν περισσότερα ή λιγότερα και βάλαμε σε χρονική σειρά τις  οδηγίες της εκτέλεσης της συνταγής.  Κάναμε λοιπόν και Μαθηματικά!

Στα πλαίσια του προγράμματος  « Τα φυτά και τα ζώα του τόπου μου»  που έχουμε αναλάβει φέτος η Α΄  και η  Β΄ τάξη, συνδέοντας το θέμα μας με το μάθημα της Γλώσσας (εκμάθηση του γράμματος Ν) και της Μελέτης, στην Ευέλικτη ζώνη  μιλήσαμε για το λουλούδι του νάρκισσου. Το παρατηρήσαμε σε εικόνες στο φυσικό περιβάλλον της Κλειδούς, διαβάσαμε  το μύθο του Νάρκισσου, τον δραματοποιήσαμε και την ώρα των Εικαστικών το  φτιάξαμε  με χαρτί και ένα πλαστικό καλαμάκι. Το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό!

 

Πως ζωντανεύει ένα πορτρέτο

Την Παρασκευή 27/11/2015 η Δ΄ Τάξη του σχολείου μας επισκέφτηκε τη Βιβλιοθήκη Κοραής για να παρακολουθήσει το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Πως ζωντανεύει ένα πορτρέτο» που υλοποιεί η εκπαιδευτικός – ηθοποιός κα Σπύρου Χριστίνα. Εκεί οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με έργα τέχνης, να γνωρίσουν την τοπική μας ιστορία, να παρακολουθήσουν οπτικοακουστικό υλικό και να κάνουν διάφορες δράσεις με όχημα τους ζωγραφικούς πίνακες που εκτίθενται στην Πινακοθήκη του Μουσείου Φιλίππου Αργέντη.  

 

 

Υποκατηγορίες