Κυρ19Μαρ202307:51
 

Τάξη Α'

Στο πλαίσιο της εκμάθησης των χρωμάτων στα Αγγλικά, οι μαθητές διδάχτηκαν τα βασικά και δευτερεύοντα χρώματα μέσα από ζωγραφική, τραγούδια και περιγραφή του ουράνιου τόξου. Αφού επανέλαβαν το κάθε χρώμα ξεχωριστά με τη βοήθεια colour flashcards, ώστε να αποκτήσουν φωνολογική επάρκεια, παρακολουθήσαμε το ‘’Τhe rainbow colours’’ song και τραγουδήσαμε όλοι μαζί. Έπειτα, κάναμε εξάσκηση με τη βοήθεια  των Live worksheets ‘’Colours’’ και ‘’What colour is it?’’. Στη συνέχεια χρωματίσαμε μια φωτοτυπία με σύννεφα, όπου το κάθε σύννεφο αντιστοιχούσε σε διαφορετικό χρώμα. Ακολούθησε δεύτερη φωτοτυπία με εικόνες ζώων και αντικειμένων που έχουν ήδη διδαχθεί και χρωματίσαμε την κάθε εικόνα με δημιουργική φαντασία (π.χ. a green elephant). Tέλος προβλήθηκε ένα powerpoint με πίνακες γνωστών ζωγράφων, όπου κάθε μαθητής κλήθηκε να αναγνωρίσει το κυρίαρχο χρώμα κάθε πίνακα. Ως τελευταία άσκηση τραγουδήσαμε όλοι μαζί το τραγούδι‘’ I can sing the rainbow’’.


Τάξη Β' - My favourite toys

Αρχικά είδαμε το τρέιλερ της ταινίας ‘’Toy story’’, ώστε μέσα από πρωτότυπο υλικό να προσελκύσουμε το ενδιαφέρον των παιδιών. Στη συνέχεια οι μαθητές κλήθηκαν να επαναλάβουν τα ονόματα πραγματικών παιχνιδιών όπως μία κούκλα, ένα ρομπότ, ένα αυτοκινητάκι, ένας αστροναύτης, μία μπάλα (realia). Mετά ο καθένας έπρεπε να απαντήσει στην ερώτηση ‘’What’s your favourite toy?’’.  Kάναμε γραπτή εξάσκηση στα παιχνίδια ‘’kite’’ και ‘’yo-yo’’ με τα φύλλα εργασίας και αντιστοιχίσαμε στα Live Worksheets κάθε παιχνίδι με την εικόνα του. Έπειτα μοιράστηκαν φύλλα εργασίας μέσω των οποίων έγινε  επανάληψη τα χρώματα, βάφοντας κάθε παιχνίδι που δινόταν κι ένα διαφορετικό χρώμα. Ακολούθησε ακουστικό κομμάτι, όπου κάθε μαθητής έπρεπε να κυκλώσει το παιχνίδι που άκουγε. Τέλος, κάθε παιδί σχεδίασε και χρωμάτισε το αγαπημένο του παιχνίδι, περιγράφοντας το μέγεθος και το χρώμα του.

 

Τάξη Δ' - The Olympic Games

To δεύτερο κεφάλαιο του βιβλίου αναφέρεται στους Ολυμπιακούς αγώνες. Αρχικά κάναμε μία αντιστοίχιση του κάθε ολυμπιακού αθλήματος με την αντίστοιχη εικόνα του σε φύλλο εργασίας του  Τhe British Council, ώστε να γίνει μία εισαγωγή στο θέμα. Έπειτα παρακολουθήσαμε το διαδραστικό βίντεο «Olympic Games for kids» στο ISL collective.com προκειμένου μέσα από μια ευχάριστη δραστηριότητα να απαντήσει κάθε μαθητής σε σχετικές ερωτήσεις των Ολυμπιακών Αγώνων. Στη συνέχεια χρωματίσαμε τους ολυμπιακούς κύκλους και έγινε αναφορά στο τι αντιπροσωπεύει ο καθένας. Ακολούθησε το κείμενο με ερωτήσεις κατανόησης της ιστορίας των ‘’Olympic Games’’. Τέλος, κάθε μαθητής επέλεξε το ολυμπιακό άθλημα της προτίμησής του και έγραψε ένα κείμενο όπου περιέγραφε τον αριθμό παικτών, τον εξοπλισμό που χρειάζεται καθώς και βασικές πληροφορίες. Οι εκθέσεις των παιδιών αναρτήθηκαν σε πίνακα.

 

Τάξη Ε'  -  "Good and bad habits"

Η εισαγωγή στο θέμα έγινε μέσα από Live Worksheets, όπου οι μαθητές κλήθηκαν να αντιστοιχίσουν καλές και κακές συνήθειες με τις εικόνες που τις αντιπροσώπευαν. Από το ISL Collective παρακολουθήσαμε ένα διαδραστικό video σχετικά με ‘’Healthy and Unhealthy habits,, με ερωτήσεις κατανόησης του αντικειμένου.  Ακολούθησε η επίσης διαδραστική δραστηριότητα του ΙSL Collective ‘’ The Food Pyramid’’ στην οποία επικεντρωθήκαμε στις καλές και κακές διατροφικές συνήθειες καθώς και στην  απαιτούμενη ποσότητα ημερήσιας πρόσληψης υδατανθράκων, πρωτεϊνών, λιπών για μια ισορροπημένη διατροφή. Τέλος, εφαρμόσαμε την θεωρία των επιρρημάτων συχνότητας σε μία γραπτή εργασία, όπου κάθε μαθητής αναφέρθηκε στις ατομικές του καλές και κακές συνήθειες. Οι εκθέσεις αναρτήθηκαν σε πίνακα της τάξης.