Τάξεις

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ τάξης την Τετάρτη 4 Μαρτίου έφεραν την άνοιξη στο Σχολείο   μας ! Κρατώντας το κάθε παιδί τη χελιδόνα του και ένα στεφάνι από πολύχρωμα λουλούδια που έφτιαξαν όλα μαζί, τραγούδησαν γεμάτα χαρά και καμάρι τα κάλαντα της άνοιξης σε όλες τις τάξεις. Το χαμόγελο και το κέρασμα που τους προσέφεραν οι μεγαλύτεροι μαθητές ήταν το καλύτερο δώρο για τους μικρούς χελιδονιστές. Καλή άνοιξη λοιπόν σε όλους!

Ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού: Η μέρα αυτή έχει μπει πια για τα καλά στη ζωή μας. Θεατρικά δρώμενα, ζωγραφική, συνθήματα κατά της βίας, τραγούδια κι άλλα πολλά περιλαμβάνονται στις δράσεις κατά της σχολικής βίας. Το σημαντικότερο είναι όμως η ειρηνική επίλυση των διαφορών, η αποδοχή του διαφορετικού να γίνει βίωμα σε καθημερινή πρακτική. Να είναι τρόπος ζωής!!! Κι αυτό είναι δύσκολο καθώς απαιτεί συνεργασία και ταύτιση απόψεων και στάσεων πολλών φορέων (οικογένειας, σχολείου, πολιτείας). Να θυμόμαστε πάντα ότι: ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΕ ΕΜΑΣ!!!

Οι δράσεις μας γι αυτήν την ημέρα παρουσιάζονται ΕΔΩ!!!

Ο εκφοβισμός και η βία (θυματοποίηση) είναι σοβαρό πρόβλημα στις σχέσεις των ανθρώπων. Γι? αυτό κι εμείς προβληματιστήκαμε αρκετά στην τάξη σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα.

Αρχικά παρακολουθήσαμε ως αφόρμηση το ακόλουθο ηλεκτρονικό παραμύθι:

http://www.slideshare.net/askapinaki/paramythi

Έπειτα ακολούθησε συζήτηση σχετικά με βιώματα των παιδιών. Τα παιδιά ανέφεραν κάτι δυσάρεστο που τους έχει συμβεί ή κάτι δυσάρεστο που παρακολούθησαν να συμβαίνει σε κάποιον άλλο καθώς και το πώς ένιωθαν σε κάθε περίπτωση.

Η κουβέντα εξελίχθηκε προσπαθώντας να βρούμε τις πιθανές αιτίες που ευθύνονταν για τις άσχημες συμπεριφορές καθώς και πιθανές λύσεις.

Ακολούθησε δραματοποίηση αυτοσχεδιασμός από τα παιδιά ( δε με παίζουν στο διάλλειμμα, μου μιλάνε άσχημα, αισθάνομαι μόνος και φοβάμαι ?. ) .

Τέλος για να θυμόμαστε αυτή την κουβέντα μας κατασκευάσαμε μια αφίσα με θέμα τον σχολικό εκφοβισμό.

https://www.youtube.com/watch?v=sE0nsOFPBxw&feature=youtu.be

Την Τρίτη 17 Φεβρουαρίου στα πλαίσια του προγράμματός αγωγής υγείας με τίτλο «Εγώ εσύ.. μαζί και διαφορετικοί» που έχουμε αναλάβει φέτος η Α΄ και Β΄ τάξη, τα παιδιά είχαν τη χαρά να έχουν κοντά τους την κ. Σοφία Ταναΐνη, υπεύθυνη για πολλά χρόνια σε προγράμματα αγωγής υγείας, και συνταξιούχο δασκάλα σήμερα.

Μαζί της στο χώρο της βιβλιοθήκης μίλησαν για τον εαυτό τους και τους άλλους, χαλάρωσαν, εξέφρασαν τα συναισθήματά τους, κινήθηκαν στο χώρο, έπαιξαν και τραγούδησαν. Στο τέλος ο καθένας έγινε μέλος μιας δεμένης ομάδας που θα αγαπάει, θα βοηθάει και θα συνεργάζεται με τους άλλους!

Οι δασκάλες και τα παιδιά της Α΄ και Β΄ τάξης ευχαριστούμε πολύ την κ. Σοφία για τις όμορφες στιγμές που μοιραστήκαμε μαζί της και την περιμένουμε ξανά στην παρέα μας !

Κατασκευή μικρών χαρταετών: Πατήστε πάνω στην εικόνα για να μεταφερθείτε....

Επίσκεψη στην Παναγία την Ερειθιανή με την Δ΄ τάξη. Πατήστε στην εικόνα...

Οι μαθητές της Δ΄ τάξης, ολοκληρώνοντας στο μάθημα της Γλώσσας την ενότητα που έχει τίτλο «Η ελιά», γνώρισαν τη μεγάλη διατροφική αξία του ελαιόλαδου, καθώς αποτελεί μια πολύ υγιεινή και πλούσια σε γεύση τροφή, που χρησιμοποιείται ευρύτατα στην ελληνική και στη μεσογειακή κουζίνα.

Αφού συνέλλεξαν συνταγές για φαγητά και γλυκά που φτιάχνονται με ελαιόλαδο, αποφάσισαν να φτιάξουν κέικ.

Έτσι την Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015 (Τσικνοπέμπτη) έφτιαξαν κέικ με σοκολάτα και με πορτοκάλι, χρησιμοποιώντας ελαιόλαδο και γιόρτασαν έτσι τη δική τους... «Γλυκοπέμπτη».

Δείτε τους «Μικρούς ζαχαροπλάστες» να δημιουργούν, αλλά και να απολαμβάνουν τη δημιουργία τους.

Τη Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015 η Τρίτη και η Τετάρτη τάξη επισκεφτήκαμε το «Αντουάνικο», ένα από τα αρχοντικά του Κάμπου της Χίου.

Φτάνοντας με το λεωφορείο που μας μετέφερε, αντίκρυσα ένα μεγάλο, ψηλό, διώροφο κτήριο.

Μας υποδέχτηκε με πολλή αγάπη και χαμόγελο η κυρία Ματίνα, που μας είπε λίγα λόγια για το όνομα του αρχοντικού, μας εξήγησε ότι το οίκημα ήταν πολύ παλιό κι ότι από εκεί έκαναν εξαγωγές μανταρινιών. Επίσης μας ενημέρωσε ότι η ξενάγησή μας θα γινόταν μέσα από το παιχνίδι «του κρυμμένου θησαυρού». Έπειτα μας οδήγησε στην πίσω αυλή. Εκεί υπήρχε ένας όμορφος κήπος με λουλούδια και το περιβόλι με τα εσπεριδοειδή. Τα δρομάκια ήταν στολισμένα με άσπρο και μαύρο βοτσαλωτό.

Δραστηριότητα από το πρόγραμμα της τάξης:

Υποκατηγορίες